VYBÍRÁTE MOBILNÍ TELEFON? TOP 20 MOBILŮ - RECENZE, DISKUZE A SROVNÁNÍ CEN

Google Chromecast s Google TV získává nový spořič obrazovky s widgety

20.06.2022

Google pro své mediální centrum Chromecast s Google TV zavádí v těchto dnech nový spořič obrazovky, který zobrazí personalizované informace o počasí, zprávách, sportovních výsledcích či návrhy na sledování obsahu ze streamovacích služeb. V další vlně budou TV od Sony a TLC s Google TV.

Text: Ondřej Kaňa, Zdroj: Google

Google oznámil už minulý rok nový personalizovaný spořič obrazovky pro své zařízení Chromecast s Google TV. Chromecast s Google TV se řadí mezi nejlepší multimediální centra pro streamování a dokáže jakoukoliv TV proměnit v chytrou s přístupem ke Google asistentovi.

Spořič neboli ambientní režim, jak jej Google nazývá, v současné době umí zobrazit fotografie z vašeho Google účtu (Fotky Google) nebo Galerii umění, tedy fotografie vybrané Google. Novinkou je už zmíněný spořič, který zobrazí informace v podobě widgetů, které se vážou k danému účtu. Zobrazují se tak informace o počasí, zprávy, doporučený obsah z Youtube a podobně.

Během následujících týdnů se nový spořič bude zavádět mezi uživateli v USA a pouze na zařízeních Google Chromecast, následně bude rozšířen také na televizory Sony a TLC s Google TV. Podle Google jsou v plánu i další regiony, ale kdy se personalizovaný ambientní režim dostane mimo USA a bude-li mezi dalšími regiony i Česko není v tuto chvíli jasné. Nový ambientní režim bude aktivován automaticky a pokud nebude někomu vyhovovat bude snadné jej vypnout v nastavení Google asistenta.

Co na nový personalizovaný ambientní režim s widgety říkáte? Napište do diskuse pod článkem.



Google Chromecast 4 s Google TV GA01919-US lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz) Porovnat ceny >>

Na tomto webu se mohou zobrazovat reklamní odkazy. Získané prostředky z reklamních odkazů jsou použity k provozu tohoto webu a nemají žádný vliv na obsah, témata či přívěsky.

Recenze na webu odráží zkušenosti autora a jeho pocity z recenzovaných produktů. Berte na vědomí, že výsledky recenzí jsou subjektivním hodnocením!